Shop Assistent of Assistente Atomium & Design Museum Brussels


Functieomschrijving:

U zal de verantwoordelijke voor de shops van het Atomium & Design Museum Brussels bijstaan met volgende taken:

  • Beheer van bestellingen (webshop en corporate); uit stock halen van artikelen via XL Pos, aanmaken van BPost labels, inpakken van pakketten voor verzending maandagnamiddag vroeg.
  • Ontvangen van bestellingen van leveranciers: controleren en tellen van ontvangen producten - afleverbon, coderen in XL Pos, aanmaken van nieuwe artikelen.
  • Aanvullen van winkels via voorraden.
  • Voorraadbeheer: opruimen, voorraadoverdrachten coderen.
  • Materiaalbehoeften in de winkel beoordelen: welke producten ontbreken of moeten worden besteld? Aan te schaffen materialen (zakken, zakjes, vloeipapier, enz.).
  • Facturen controleren en coderen.
  • Prijswijzigingen of artikelen zonder prijs controleren.
  • Prijsetikettering op producten.
  • Leveringen beheren: adressen en leveranciers op pakketten controleren, bezorgers indien nodig doorverwijzen of de overdracht/terugzending van pakketten organiseren.

Profiel:

  • U hebt een goede kennis van het Office-pakket (Word, Excel, Outlook).
  • U bent dynamisch en gemotiveerd.
  • U kan zelfstandig werken.
  • U neemt initiatief.
  • U werkt nauwkeurig en bent goed georganiseerd.
  • U bent geïnteresseerd in object/deco trends en design.
  • U spreekt Frans en Nederlands, en Engels is een troef.
  • U hebt ervaring in de verkoop & logistiek.
  • U hebt ervaring met softwareprogramma’s voor stockbeheer.
  • Diploma: CESS

Wij bieden u een deeltijds contract van onbepaalde duur (19u - 2,5 dagen/week; maandag, vrijdag en woensdag of donderdag halve dag), een competitief salarispakket, plus extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques ter waarde van €8
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Gratis MIVB/trein/tram/buspas als u met het openbaar vervoer reist.

Interesse? Stuur uw cv en motivatiebrief naar jobsatomiumbe. Gelieve in het onderwerp de referentie “Shop Assistant” te noteren.